вторник, 22 май 2012 г.

Вътрешeн Глад. 9 част

ВЪТРЕ В ОПИТА

Извадки от книгата: “Вътрешeн Глад” : Млада жена в борба
със анорексия и булимия.

От Мариан Апостолидес


9. Като Булимичка:  Се очертаваха емоциите ми прорязани с писъците:


"Не можеше винаги да се отървавам от тялото си. Не можех, а исках понякога да живея извън кожата си. Тялото ми стана билборд, който съобщава на всички, че съм жалка, виновна, гневна и недостатъчно способна. Това стана доказателство за отвратителното ми поведение, моята липса на контрол и аномалията ми. "Тялото ми се превърна в пример за национално хранително разстройство.

Говорих сама на себе си:        

„ Ето го и него - бойното поле, където замаскирвах своите емоции.

 Погледни се, Мариана. Виж се само, отврат.  Бях гола пред огледалото. Виж тези

оръжия. Бедрата ми са толкова големи! Отврат! Мариана .... Направи някои лицеви до.....; Мариана отново. Това е отвратително! Поглеждах се в огледалото и виждах

слабохарактерно оръжие, мастни бедрата, закръглено коремче.


Очаквайте продължения на Статията в следващите ни помествания
или кликнете върху линка:

За да прочете повече за Хранителните Нарушения (Психогенни Хранителни Разстройства)
кликнете върху линка, който ще ви отведе към БЕЗПЛАТНИ РЕСУРСИ
предлагани от Асоциация УНИКАЛ:

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар