четвъртък, 24 май 2012 г.

Вътрешeн Глад. 11 част


ВЪТРЕ В ОПИТА

Извадки от книгата: “Вътрешeн Глад” : Млада жена в борба
със Анорексия и Булимия.

От Мариан Апостолидес


11. Поглеждайки назад: 
Преглед на хранителното разстройство след  2 години

Когато погледна назад към тези години с анорексия и булимия,  чувствам че все още ми е тежко понякога но много рядко..... Тялото ми не се чувства изпълнено с остър  гняв, а вместо това се чувствам изпълнена отвътре със спокойствие, коeто притежава силата да се прeборва на моменти с мощна тъга.
Въпреки тъгата, въпреки желанието ми, някой да ми бе помогнал по-рано аз знам, че това е моя път, и че не можеше да съм достигнала до тук, без да съм преминала през  моето заболяване. Аз нямаше да съм тази жена с това прозрение, тази представа и това състрадание, ако не се бях борила и преминала през анорексия и булимия.
Ще направя всичко по силите ми, за да попреча на други хора от развитието на  хранителни разстройства и да им помогна да намерят собствения си път.
Ние всики заслужаваме повече.



Очаквайте продължения на Статията в следващите ни помествания
или кликнете върху линка:


За да прочете повече за Хранителните Нарушения (Психогенни Хранителни Разстройства)
кликнете върху линка, който ще ви отведе към БЕЗПЛАТНИ РЕСУРСИ
предлагани от Асоциация УНИКАЛ:

Няма коментари:

Публикуване на коментар