понеделник, 21 май 2012 г.

Вътрешeн Глад. 8 част


ВЪТРЕ В ОПИТА

Извадки от книгата: “Вътрешeн Глад” : Млада жена в борба
 със анорексия и булимия.

От Мариан Апостолидес


8. "Когато чашата на сладолед е празна, енергията, която е гъделичкала кожата ми потъна отново в тялото ми. Аз вдишвам дълбоко няколко пъти със затворени очи, успокойавам мускулите си, докато .... Паника. Какво става с мен? Защо ям толкова много? Защо не мога да го контролирам? Използвах да ме контролира, защо аз не можех да имам контрол над него - гладът? Мислите ми бяха бързо увлечени в калорините изчисления, повреда оценки, планиране на вредата все се опасявах, че не можех да отменя щетите върху теглото и фигутрата си, допълнително калории изчисления и т.н. Можех да стоя сгушена на пода на стаята ми, ръцете запечатваха коленете до гърдите ми и се разтърсвах напред-назад. Чувствах отчаяност, исках да задържа моят контрол над храната и тялото ми.. Това е, когато знаех, че периодите на преяждане не са ме освободили.



Очаквайте продължения на Статията в следващите ни помествания
или кликнете върху линка:


За да прочете повече за Хранителните Нарушения (Психогенни Хранителни Разстройства)
кликнете върху линка, който ще ви отведе към БЕЗПЛАТНИ РЕСУРСИ
предлагани от Асоциация УНИКАЛ:

Няма коментари:

Публикуване на коментар