събота, 19 май 2012 г.

Вътрешeн Глад. 6 част


ВЪТРЕ В ОПИТА

Извадки от книгата, “Вътрешeн Глад” : Млада жена в борба със анорексия и булимия.

От Мариан Апостолидес


6."Тялото ми реагираше негативно на отказаната от мен храна, докато аз по всякакъв начин отказвах да приема, че храната е необходимото гориво за оцелеяване. Стомахът ми стваше все по разяден от празнота, кожата ми стана суха и на люспи, по лицето ми израсваха меки косми, колената ми трудно се разгъваха, когато ставах усещах като, че ли ще припадна. Тялото ми беше в паника. Това е така, като че ли някой  крещи от нужда за храна: „Дайте ми да ям, дайте ми да се храня сега, защото аз съм започнал да колабирам!“ Не мога да понеса това повече, аз няма да продължа така много дълго! Но съзнанието ми отговори на глада на тялото ми с твърдо не : Игнорирай го. Аз не слушам това, не мога да го почувствам ... Не, аз не съм способна да го чувствам. Нееееее.НЕ! Аз не съм гладна-аз не изпитвам глад! "


Очаквайте продължения на Статията в следващите ни помествания
или кликнете върху линка:


За да прочете повече за Хранителните Нарушения (Психогенни Хранителни Разстройства)
кликнете върху линка, който ще ви отведе към БЕЗПЛАТНИ РЕСУРСИ
предлагани от Асоциация УНИКАЛ:

Няма коментари:

Публикуване на коментар