неделя, 20 май 2012 г.

Вътрешeн Глад. 7 част


ВЪТРЕ В ОПИТА

Извадки от книгата: “Вътрешeн Глад” : Млада жена в борба
 със анорексия и булимия.

От Мариан Апостолидес


7.Ставайки Булимичка: Хранителното разстройство
 промени формата си:

"Устните ми прегърнаха могила от сладолед на студена лъжица. Това първо усещане за вкус е така деликатно и в синхрон с усните, че сме склонни към насилие в декларацията
съдържаща се в акта на хранене, че съм свободна от всички външни очаквания за това как трябва да изглеждам, как трябва да действам, какво трябва да бъде. В края на краищата тази диета, всичкото това губене на тегло- а аз все още не съм щастлива. Моята загуба на тегло не е трансформирала социалния ми живот, омразата ми и моето объркване. С яденето си казвах, че няма да играя по едни и същи ограничителни правила, когато знаех, че не може да се спечели играта, когато знаех, че не може да се получи щастието, което слабостта ми обещава. 



Очаквайте продължения на Статията в следващите ни помествания
или кликнете върху линка:


За да прочете повече за Хранителните Нарушения (Психогенни Хранителни Разстройства)
кликнете върху линка, който ще ви отведе към БЕЗПЛАТНИ РЕСУРСИ
предлагани от Асоциация УНИКАЛ:

Няма коментари:

Публикуване на коментар