четвъртък, 17 май 2012 г.

Вътрешeн Глад 4 част


ВЪТРЕ В ОПИТА

Извадки от книгата, “Вътрешeн Глад” : Млада жена в борба със анорексия и булимия.

От Мариан Апостолидес

4.Не бях съзнателно наясно с истинския проблем: че всяко отклонение
ще отнеме чувството ми за контрол и ред.
Когато се скрих в тялото на
анорексичка аз бях в самото предприятие, рационален свят, където не е трябва да се чувства, срам, социална недостатъчност, изолация, или самостоятелно омраза. Когато си мислех за тегло и контрол, това ми помагаше да изтрия емоциите и да отида направо на познанието, на твурдостта и надежността на калориите, грамовете мазнини и цифри по скалата.



Очаквайте продължения на Статията в следващите ни помествания
или кликнете върху линка:


За да прочете повече за Хранителните Нарушения (Психогенни Хранителни Разстройства)
кликнете върху линка, който ще ви отведе към БЕЗПЛАТНИ РЕСУРСИ
предлагани от Асоциация УНИКАЛ:

Няма коментари:

Публикуване на коментар