сряда, 23 май 2012 г.

Вътрешeн Глад.10 част


ВЪТРЕ В ОПИТА

Извадки от книгата: “Вътрешeн Глад” : Млада жена в борба
със анорексия и булимия.

От Мариан Апостолидес



10. Аз се разглеждах парче по парче по парче. Не виждах наличие на връзки. Не виждах форма, съставена от криви и прави ръбове, но виждах най-вече меките си тъкани- силно покриващи моите мускулите. Телесният ми образ отразяваше мисленето ми за самата мен. Мразех тялото си, защото аз се мразех ужасно много, съмнявах се в тялото си, защото аз се съмнявах преди всиччко в себе си, бях ядосана на тялото си защото бях ядосана на себе си. Омраза, съмнение и гняв. Това е, което виждах, когато погледнех в огледалото. "


Очаквайте продължения на Статията в следващите ни помествания
или кликнете върху линка:


За да прочете повече за Хранителните Нарушения (Психогенни Хранителни Разстройства)
кликнете върху линка, който ще ви отведе към БЕЗПЛАТНИ РЕСУРСИ
предлагани от Асоциация УНИКАЛ:

Няма коментари:

Публикуване на коментар