неделя, 27 май 2012 г.

Вътрешен Глад. 13 част (ПОСЛЕДНА)


ВЪТРЕ В ОПИТА

Извадки от книгата: “Вътрешeн Глад” : Млада жена в борба
със Анорексия и Булимия.

От Мариан Апостолидес


13. За мен, процесът на лечение е дълъг и е изненадващо тънък. След две години
изследване на преживяванията  в живота ми, аз погледнах назад във времето и видях огромното изминато разстояние, извървях най-дългото си пътувне. Видях себе си да стои силнa на земята, усвояване на светлината и красотата около мен. Пейзажът около мен изглеждаше различен, сякаш се беше преместил....Но всъщност не той, а аз се бях преместила... По време на тези две години, аз бях в състояние да напусна моите хранителни нарушения - да ги оставя, а не просто да ги изключвам. Не да избягам
от тях, защото бях довела себе си до емоционалното мястото, от където аз вече не се нуждаех от тях повече-никога повече.

От Вътрешна глада: „Борбата на млада жена с Анорексия и Булимия


За да прочете повече за Хранителните Нарушения (Психогенни Хранителни Разстройства)
кликнете върху линка, който ще ви отведе към БЕЗПЛАТНИ РЕСУРСИ
предлагани от Асоциация УНИКАЛ:

Няма коментари:

Публикуване на коментар