четвъртък, 3 октомври 2013 г.

Историята на един успех над Системното Преяждане, 1.Част



Историята на един успех над Системното Преяждане







1.Част

Tiffany Washburn е 35-годишна, живееща в дома на майка си и възстановяваща се от Хиперфагия/Склонност към Преяждане. Ето я и историята и:

Тъй като бях на 15, аз използвах храна, за да се справя с чувствата си. Дали това е, като не ям, като използвам лаксативи или като преяждам всичко води до една и съща цел: това поведение ми позволи да не чувствам неща, които не искам да чувствам.
Като тийнейджър и студентка аз страдах от анорексия и булимия. След като се омъжих, моето хранително разстройство се промени предимно в склонност към преяждане, или емоционалното хранене. Когато пометнах не чувствах нищо, знаех, че трябва да се намери сериозна помощ.
Позовавам се на моя опит в терапията в домашни услови като преминаване от земята на мъртвите в земята на живите. Тя беше тази драстична промяна за мен…..

Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893

Научете Повече и за Нашата КАМПАНИЯ за Ранна Диагностика и БЕЗПЛАТНИ: Консултации и Превенция  на Засегнати и Застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863

Очаквайте продължение 2 скоро…

Няма коментари:

Публикуване на коментар