петък, 11 октомври 2013 г.

5. Част Живот след съживяването


5. Част Живот след съживяването



Прибрах се в деня преди Деня на благодарността. Говоря за това предизвикателство от началото. Но аз бях толкова щастлива от себе си и всичко, което бях научила, че можех да прелетя жилището без самолет.
Въпреки, че е от съществено значение за успеха ми, че останах с графика за срещи с моя екип у дома. И е от съществено значение, че аз продължавам да спазвам тези назначения.

Първите шест седмици бяха като меден месец. Бях развълнувана да се прибера вкъщи, бях уверена в себе си и уменията си, цялото ми семейство и приятелите ме насърчаваха при всяка крачка. Това беше прекрасно усещане.
Следващите шест седмици бяха повече от постепенно връщане към реалността. Бях уверена в това, което знаех, че мога да го направя, но добавих нещо, което можеше да доведе до безпокойство. …..

Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893



О Научете Повече и за Нашата КАМПАНИЯ за Ранна Диагностика и БЕЗПЛАТНИ: Консултации и Превенция  на Засегнати и Застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863

Oчаквайте продължение 6 скоро…

Няма коментари:

Публикуване на коментар