събота, 5 октомври 2013 г.

3. Част / Историята на един успех над Системното Преяждане В земята на мъртвите


3. Част

Тогава пометнах, и не чувствах нищо. Всички нормални чувства на тъга, загуба, болка, гняв и т.н., както една жена се чувства след такова събитие, не изпитах. Е, те са били там, но аз бях толкова откъсната от чувствата си, че аз не ги почувствах.
Разбрах, че трябва да има сериозен проблем. Знаех, че храненето ми е извън контрол, въпреки че по това време не съм го поставях в категорията "хранително разстройство." Осъзнах, че бях тренирана да тая чувствата си толкова дълго време, за да се справя с живота си, че сега не чувствах нищо. Знаех, че трябва да се намери сериозна помощ.

В земята на живите
Позовавам се на моя опит в лечението, като преминаване от земята на мъртвите в земята на живите. Това беше тази драстична промяна за мен. Мисля, че ако трябва да напусна съпруга си и дъщеря си в продължение на 30 + дни, че ще направя всеки един момент да си струва. И си струва всеки един момент.
При пристигането си в център за лечение бях изненадана, че тези, които страдат от анорексия и булимия и тези, които страдат от склонност към преяждане са в една и съща програма заедно. Програмата за емоционално хранене имаше курсове по гимнастика и класове, които са разделени, но това не беше съвсем отделна програма.
В началото не мислех, че това е важно. Отне ми само няколко дни в къща с шестте други жени да осъзная, че проблемът с храненето е хранително разстройство, без значение под каква форма може да бъде. И, за моя изненада, всички жени там разбират това. …..

Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893


Научете Повече и за Нашата КАМПАНИЯ за Ранна Диагностика и БЕЗПЛАТНИ: Консултации и Превенция  на Засегнати и Застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863

Очаквайте продължение 4 скоро…

Няма коментари:

Публикуване на коментар