петък, 25 октомври 2013 г.

Нейната История на Успех с Хиперфагия (на Chevese Turner) 3. Част



3. Част


По време на края на пубертета и в началото на двадесетте години моите приятели и съученици са концентрирани в преминаването в колеж и изграждане на живота им. Опитах се два пъти да уча в колеж и установих, че не мога да се справя с натиска и в резултат се появиха тревожността и депресията, редом с изискванията за по-високо образование. Неизпълнението на това задължение, в перфекционисткото ми съзнание, беше непростимо.
Борех се още няколко години, психическото ми здраве се влоши и талията ми се разшири. Бях в дълбочината на отчаянието и депресията, без пари, нямах бъдеще, а още по-малко чувство за себе си. Знаех, че се нуждая от помощ и това означава ангажимент за търсене на отговори. Не бях много обнадеждена, но бях готова да опитам нещо. Намерих една програма за контрол на теглото и с помощта на терапевт започнах да работя по основните въпроси, свързани с моето неконтролируемо хранене. Бях намалила теглото си и се чувствах по-добре от всякога. Чувствах, че проблемите ми се топят заедно с теглото. Започнах да осмислям идеята, че пристрастяването към храната е хранително разстройство.
Когнитивно-поведенческата терапия, с акцент върху намаляване на теглото, ми даде нов поглед върху живота и инструменти, които мога да взема с мен. Записах се в университет, програма по политически науки, и започнах да участвам в живота. Ситуацията беше значително по-добре, но само временно. По време на колежанските ми години загубих по-голямата част от теглото си. Бях изключително обезпокоена от това повишаване на теглото, което е довело до повече преяждане. Знаех, че трябва да търсят лечение отново.
Моят нов терапевт ми постави диагноза "Разстройство на преяждането." Не мога да предам колко освободена се чувствах. Всичките ми хранителни грижа и преяждането всъщност имаха име. Сега мога да спра да правят морални преценки за себе си и моята липса на воля. Най-накрая можеше да се погледне на проблема и намиране на начини за справяне с вината и срама.
Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893

Научете повече и за нашата КАМПАНИЯ за ранна диагностика и БЕЗПЛАТНИ: превенция и лечение на засегнати и застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863

Очаквайте продължение 4 скоро…

Няма коментари:

Публикуване на коментар