сряда, 23 октомври 2013 г.

Нейната История на Успех с Хиперфагия (на Chevese Turner) 1. Част



Нейната История на Успех с Хиперфагия (на Chevese Turner)

1. Част



Лесно е за мен да потвърдя, че имам хранително разстройство Склонност към преяждане в този момент в живота ми. След години на мълчание и срам сега успях да разбера целта на разстройството. С това знание аз съм в състояние да бъде цяло лице и да начертая карта на бъдещето си без да живея под сянката на безкрайната грижа с храната.
Някъде на възраст между пет и седем, открих силата на храната. Аз открих, че искам повече от нея, отколкото е било разрешено да имам, че очевидно това е ограничено изкушение, и че си мислех много за това. Изпитвах успокоение и срам по едно и също време. Нещо като любов и омраза. Тя ме отведе и по-надолу. Това беше най-добрият ми приятел и най-лошия ми враг.
Като дете, аз често водех моите другарчета или по-малък брат в кухнята, надявайки се той / тя ще повика възрастен. Не исках да попитам. Беше ме срам, дори в ранна възраст. Бях сигурна, че съм единственият човек, борещ се по този начин. Бях странно "ненормална" в съзнанието ми и това създаде разликата между мен и останалата част на света.
Майка ми настояваше да се "храня здравословно" и ме научи да се прави разлика между "добри" и "лоши" храни в началото на моето детство. За нея храната е любов, но това е и източник на контрол и болка. Тя вероятно е с анорексия, въпреки че никога не е била официално диагностицирана или лекувана в средата на 60-те години. Нейното тяло и ум платиха цената. Тя продължи да злоупотребява с алкохол в двадесетте и тридесетте години и несъзнателно прехвърли всичките си срамни чувства размера и формата на тялото си върху мен. ОЧАКВАЙТЕ ПРОДЪЛЖЕНИЕ!

Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893

Научете повече и за нашата КАМПАНИЯ за ранна диагностика и БЕЗПЛАТНИ: превенция и лечение на засегнати и застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863

Очаквайте продължение 2 скоро…

Няма коментари:

Публикуване на коментар