четвъртък, 10 октомври 2013 г.

4. Част / Историята на един успех над Системното Преяждане В земята на мъртвите



4. Част


Аз никога не съм била различна, защото бях най-тежката жена в къщата ми. Те ме посрещнаха с отворени обятия и се подкрепяхме взаимно напълно. Ние всички страдахме, всички имахме нужда от помощ, и всички разбирахме какво е да живееш с хранително разстройство.
Като човек, който е бил депресиран и се е изолирал в дома си за толкова дълго време, възможността да изляза, да направя нещо и да имам тази подкрепа не е чудесно. 30 дни звучат като завинаги, когато отидох там, но количеството на работата, която вършиш, докато си там прави времето да отминава бързо. Бих могла лесно да остана още 30 дни и да продължа да уча, да се развивам и да разбирам борбата си. …..

Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893


Научете Повече и за Нашата КАМПАНИЯ за Ранна Диагностика и БЕЗПЛАТНИ: Консултации и Превенция  на Засегнати и Застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863

Очаквайте продължение 5 скоро…

Няма коментари:

Публикуване на коментар