четвъртък, 24 октомври 2013 г.

Нейната История на Успех с Хиперфагия (на Chevese Turner) 2. Част



2. Част


Борех се като дете с възприемането и интернализирането на стигмата от наднормено тегло, дори когато бях много над средния размер за моята височина. Бях подложена на дразнене и тормоз, въпреки че бях харесвана от приятелите, колегите и учителите си. Моите родители изразиха загриженост и се опитаха да се намесят. Майка ми и аз се поодлагахме заедно на диети, но с малък успех. Научих се да разчитам на скалата, за да определя как се чувствам. Цял ден, седмица или месец може да бъде съсипана от наддаването на тегло и аз корелирах тези печалби в неспособността ми да бъда "добра".
В стремежа си да не мисля за храна се ограничавах за известно време, но в крайна сметка се поддавах на неистово хранене, за да задоволя бързо липсата. Главата ми би се пръснала от липса на храна и много пълен стомах е успокояващо - на първо време.
Дълбоката вина заради тайното хранене предизвика много тревожност и депресия. Знаех, че хората се чудеха как мога да наддават на тегло по време на хранене с нормални порции и знаех, че стабилното покачване на теглото е източник на тревожност и безпомощност за родителите ми. Беше ме срам, че не можах да устоя на храната и все пак знаех, че е единственото нещо, което ми позволява да избягам и едновременно с това ме успокоява по време на трудни времена или дори ежедневието; да не говорим, че винаги съм била гладна, защото винаги съм била на диета.
Докато теглото ми продължи да се увеличава през детството и юношеството, аз се изолирах от приятели и дейности. Алкохолизъм на майка ми и евентуалният развод на родителите ми обаче си казват своето. Прекарах юношеските си години в участие в рисково поведение и бленуваща за храна, алкохол и до известна степен наркотиците, но храната е винаги предпочитано вещество.
Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893

Научете повече и за нашата КАМПАНИЯ за ранна диагностика и БЕЗПЛАТНИ: превенция и лечение на засегнати и застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863

Очаквайте продължение 3 скоро…

Няма коментари:

Публикуване на коментар