петък, 4 октомври 2013 г.

2. Част / Историята на един успех над Системното Преяждане В земята на мъртвите



2. Част / Историята на един успех над Системното Преяждане
В земята на мъртвите


След много, много години на страдание ме доведоха до намирането на възстановяване. На 21, аз потърсих болничната помощ. Прекарах 2 1/2 седмица там и излязох с малко познания за мен или моето хранително разстройство.
Две години преди да потърся лечение, бях диагностицирана с тежка клинична депресия. Животът ми се състоеше от сън, грижи за дъщеря ми и преяждане. Това беше ужасно съществуване. Аз самата бях изолирана от семейството и приятелите ми. Ако направих планове с някого, намирах начин да ги отменя. Не разбирах защо продължавам да преяждам и наддавам на тегло. Бях една анорексичка, така че знаех как да се  подложа на диета и да отслабна. Сега какъв е проблемът с мен? Имах чувството, че дори не можех да направя това правилно.
За година и половина се срещнах с терапевт за моята депресия, като мислех, че тя ми е проблемът. Започнах да пия анти-депресанти, така че да мога да функционирам. Терапията ми позволи да изразя чувствата си за безсилието ми с депресията, но ние никога не говорихме за моята склонност към преяждане или за факта, че се използва храна, за да се справя с живота. С други думи, никога не стигнахме до корена на проблемите ми, само тези неща, които хранителното разстройство причинява. …..

Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893


Научете Повече и за Нашата КАМПАНИЯ за Ранна Диагностика и БЕЗПЛАТНИ: Консултации и Превенция  на Засегнати и Застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863

Очаквайте продължение 3 скоро…

Няма коментари:

Публикуване на коментар