понеделник, 5 ноември 2012 г.






4-ти Брой на Бюлетин за засегнати от Хранителни нарушения и близките им-родители, приятели и роднини

На Асоциация УНИКАЛ : http://www-bia-unikal.org
Блог: http://hranitelni-narushenia.blogspot.com/
Имейли: unikaled@abv.bg или bia.unikal@gmail.com



За да се абонирате за безплатните ни Бюлетини и да ги получавате директно на вашиаят и-мейл, моля пишете ни на: unikaled@abv.bg

 Относно:

Желая абонамент за бюлетин 1 - ЗАСЕГНАТИ ОТ ХН И БЛИЗКИ ИМ (Родители, Роднини и Приятели) *ХН-Хранителни Нарушения

Желая абонамент за бюлетин 2 - Студенти и Съмишленци интересуващи се от Хранителни Нарушения

Желая абонамент за бюлетин 1 и 2



„Говоренето обратно“ към медиите
Какво да кажа в писмо до медиите?
Най-добрият начин да се напише ефективно писмо е да бъде конкретно и да се придържаме към фактите. Един старомоден модел писмо има по-голям шанс да бъде отворено от електронната поща. Приложете копие на рекламата във Вашето писмо. Не забравяйте, да кажете как рекламата се е отразила и по какъв начин.

Ако можете, включете всички налични статистически данни и изследвания, които се отнасят до точката, която се опитвате да преставите. Може би искате да включва информация за съответното проучване, за да направите резервно копие на твърденията в писмото Ви. Например, едно изследване, което показва, че когато младите и жените на възраст в колеж преразглеждат популярните женски списания, значително се понижава предтсвата за телата им , себе-оценката и самочувствие им.

Също така, една лична история може да помогне на човек, който чете писмото, за да разбере по-добре вашата гледна точка. Макар и да звучи клише и като изречение може да се използва с терапевт, използвайки фрази като "Когато видя нездравословни / нереалистични модели (например на хранене или спортуване), това ме кара да се чувствам ..." може да докаже, емоционалното въздействие на рекламата по директен начин.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар