сряда, 18 юли 2012 г.


2-ра Статия от Бюлетин за Специалисти и Студенти (Повторение)
Бюлетин на Асоциация УНИКАЛ, издаван всяка 2-ра седмица на месеца за: Специалисти и Студенти зинтересовани от сферата на Хранителните Нарушения

2. „АНОРЕКСИЧНОТО ПРЕСЛЕДВАНЕ НА СЛАБОСТ"
През целият ми живот ХР (моето хранително разстройство) ме наричаше дебел, казваше ми как трябва да се чувства и аз му повярвах. Аз едва ли имах някакво самоуважение с неговите взискателни и унизителни думи, минаващи около главата ми през цялото време. Когато моето възстановяване напредна, членовете на екипа, който ме лекуваше ми казаха – а аз го знаех дълбоко в мен – че трябваше да се науча как да обичам и уважавам себе си. Така че, един ден, докато размишлявах, си поставих за цел да намеря начин да постигна това.
Появиха се няколко идеи и аз ги задействах. Но в един момент реших да напиша всичко, което мислех, че е отражение на това, което съм най-дълбоко в душата си: състрадателен, добър слушател, честен, трудолюбив, лоялен, щедър, остроумен и много по-добри неща. Виждайки този списък на това, което аз ценя, осъзнах кой съм “Аз” , различен от мнението на ХР, и това ми даде посока и доверие. Разбрах, че съм достоен за любовта не само от на другите, но и за своята собствена. За да успея да  остана фокусиран върху практиката на любовта към себе си, аз започнах да повтаря мантрата: “Аз давам на хората сърцето си, уважение, и любов. Аз заслужавам да даря с това и себе си.”  Дори и да не приемах напълно това, което казвах, знаех, че ако постоянно го повтарям в крайна сметка ще го повярвам … дори и малко.....за да продължите четенето, кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=1007

Всяка 1-ва седмица се издава Бюлетин за Засегнати от Хранителни Нарушения и Близките им (Родители, Роднини § Приятели), А в алтернативните седмици на месеца се поместват повторните броеве и отделни статии от 2-та Бюлетина.
Разрешено е абонирането и за двата Бюлетина едновременно, при желание.
За да се абонирате, моля пишете ни на: unikaled@abv.bg
За информация, посетете сайта ни : www.bia-unikal.org

Няма коментари:

Публикуване на коментар