вторник, 5 ноември 2013 г.

6. Част Последна на Нейната История на Успех с Хиперфагия (на Chevese Turner) част. 6



6. Част Последна на Нейната История на Успех с Хиперфагия (на Chevese Turner)



В продължение на много години единственото ми "хоби" бе да намаля теглото си. И все пак, всеки път, когато се подлагах на диета, аз отивах по-назад от това, което загубих. Въртях се в кръг отново и отново и всеки път, когато не можех да поддържам загубата добавях още една вдлъбнатина към моя "провален колан."
Това, което не успях да разбера е, че загубата на тегло като цел беше начина ми да помогна да намеря здраве и да унищожава всяка надежда, която имах за здравословен образ на тялотоси. Сега знам, че желанието ми да отслабна ме подтикна към преяждането, тъй като тя предизвиква цикъл на обилно хранене и много срам.
Борех се да избягам от загуба на тегло, тъй като крайната цел на възстановяването. Започнах да се фокусира върху положителните неща, които мога да направя за моето тяло ежедневно. С тази работа сега се радват на по-добри взаимоотношения с храната и постоянно проучвам което ще работи за мен и кога.
Моят живот се е променил от онези дни на срам и безнадеждност. Сега съм цял човек, който отказва да скрие себе си или борбите си. Приемам тялото си (повечето дни) с всичките си несъвършенства, заради това, което прави за мен. Това е наистина невероятно и аз се опитвам да го запазя в предната част на съзнанието си, когато имам труден ден. Това ми позволява да отскоча и да се коригирам бързо.
Моят собствен път ме е научил, че всичко е възможно, и че колкото болезнено и трудно да е на моменти, процесът на възстановяване винаги може да доведе до повишаване на самосъзнанието и възстановяване на радостта в живота ни. Чувствам се щастлива, че имах това пътуване, тъй като то ми даде живота, на който сега се наслаждавам.

Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893

Научете повече и за нашата КАМПАНИЯ за ранна диагностика и БЕЗПЛАТНИ: превенция и лечение на засегнати и застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар