петък, 1 ноември 2013 г.

Нейната История на Успех с Хиперфагия (на Chevese Turner) 4. Част



4. Част


Предположих, че тази диагноза означава, че има много повече хора, които са се борили като мен. Започнах да търся други засегнати от хранителни разстройство, от национални и местни хранителни групи. Понякога откривах един или двама, но скоро стана ясно, че или бях един от много малко или, че това заболяване е изключително слабо диагностицирано и необсъдено. Бях сигурна, че е последното и аз започнах да мисля за това, което бих искала да има- подкрепяща общност от засегнати от склонност към преяждане.
По това време нямах никаква представа как тази незадоволена потребност в общността на хранителното разстройство ще окажат пряко влияние върху посоката на живота ми.
През следващите 10 години се ожених за един прекрасен и поддържащ мъж, имаме две деца и продължава да работи по възстановяването ми. Научих, че диетата допринася за невъзможността ми да се поддам на заболяването, но продължавам да се боря живеейки с по-голямо тегло.
След раждането на втория си син и значителен рецидив, избрах да се оперирам. Не обърнах внимание на гласчето в мен, което ми казваше да не го правя. Бях депресирана, след като родих две деца и да възвърнах част от теглото си. В деня, след като претърпях операцията, се върнах у дома и осъзнах, че съм направил погрешно решение. Плаках и станах много депресирана. Не можех да повярвам, след всичките тези години терапия и себепознание, Аз приключих с лента около стомаха си. Беше ясно, че трябва да продължа работата си с лекуващия екип по всички въпроси, които изиграха роля в хранителното ми разстройство, включително депресията, безпокойството, травмата и интернализирането на стигмата, за да назовем само няколко.
Възползвайте се и от Безплатния ни Тест за Хиперфагия /Системно Преяждане, като кликнете върху : http://bia-unikal.org/?p=2893

Научете повече и за нашата КАМПАНИЯ за ранна диагностика и БЕЗПЛАТНИ: превенция и лечение на засегнати и застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки.Както и за предложението на Асоциация УНИКАЛ за 240 часови Стажове на Студенти по Психология по Европейска Програма“Студентски Практики“ като кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?p=2863

Очаквайте продължение 5 скоро…


Няма коментари:

Публикуване на коментар