събота, 7 декември 2013 г.

 
 
6. Част  Как да признаете, че имате нарушение в храненето

 Знам, че разкриването на хранително разстройство е много страшно, но това е стъпка, която трябва да се вземе. Никога не позволявайте на никого да се опита да ви принуди да разкриете това, ако не сте готов да го кажете. Също така не забравяйте, че не е срамно да имате проблеми с храненето. Колкото по-дълго сте в процес на възстановяване, толкова повече ще видите, че няма от какво да се срамувате и ще се стигне до момент, когато няма да има значение за вас който знае. Вместо чувство на срам вие ще започнете да се чувстват горди от себе си не само за допускане на съществуването на проблема, но и за търсене на помощ и борба с това. Хранителните разстройства могат да бъдат преодолени. Ако искате да се възстановите, може и ще се възстановите. Опитайте се да не бързате при възстановяването си. То отнема време и може да бъде дълъг път, но това е път, който си заслужава.

Следното стихотворение ми беше изпратено от Stacy Szalacha и тя беше така любезна да ми позволи да споделя това с всички вас-дано ви окуражи по пътя ви към себе си!

Аз гледам в огледалото

Аз гледам в огледалото и това, което виждам ,
Е объркана млада жена, която ме гледаше .

Страхът в очите и , болка в сърцето и,
Тя се нуждаеше от помощ , но не знаеше откъде да започне .

Какво да прави , на кого да сподели- твърде много въпроси в ума и ,
Някой, който ще я разбере , тя чувстваше, че никога няма да намери.

Аз гледам в огледалото и това, което виждам ,
Е мазнини и грозно лице продължаващи да се взират във мене.

Сега сълзите преизпълваха очите и, докато сяда да мисли ,
Нейният проблем се бе влошил, сърцето започва да потъва .

Двадесет и пет години- цял живот да си си бе отишъл,
Две прекрасни деца, да държи и да ги гледа растейки….

Аз гледам в огледалото и това, което виждам ,
В себе си е хранителното ми разстройство, което ме зяпа .

Отказването да призная че съм болна- е общо , приемането му е от ключово значение ,
Сега, бих искал да помогна на жената, която отдавна ме гледа в огледалото чакайки!

Написано от : Stacy L. Szalacha

Ако дълго време сте се чудели: „Дали не е дошъл момента да излезете от страданията в лабиринта на нарушеното си хранене“ или все сте отлагали „Пътуването обратно към здравето и пълноценното си щастие“поради недостиг на финансови средства за терапия, СЕГА имате уникалната възможност да бъдете БЕЗПЛАТНО консултирани благодарение на „1-ва Национална Кампания за Ранна Диагностика и Безплатни: превенция и лечение на засегнати и застрашени от Хранителни Нарушения лица и консултиране на техните родители и близки“ предлагана от Първа Българска Организация за Хранителни Нарушения- Асоциация УНИКАЛ: www.bia-unikal.org

Пишете ни имейл на: unikaled@abv.bg с Тема: ХН ЗАПИТВАНЕ, за да Ви изпратим Бланка за Регистрация към разнообразието от видове индивидуално и групово консултиране. Очакваме Ви!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар