петък, 1 юни 2012 г.


Конкурс„Аз съм Рол-МОДЕЛ”

Или с други думи казано:Аз съм Модел за Подръжание. Тези от вас, които са в процес на възтановаяване (без рецидиви в период от 1 до 6 месеца) или са ИЗЛЕКУВАНИ от Хранителни Нарушения (без рецидиви повече от 6 месеца) окуражаваме да ни пращат своите стихове, песни, разкази, есета или авто-биографични откъси наблягащи на значими моменти или периоди на Промяна-на надмогване, включващо и успешните ви стратегии за справяне с Хранително Разстройство и във възгледите ви за собствените тела, самите вас-като цяло, вашата идентичност.

Моля, изпращайте ни вашиите арт творби на: unikaled@abv.bg (Като освен ако не желаете да останете Анонимен, ви молим за 3-те ви имена и разрешение: Да нямам претенции за Авторски Права, при поместване на арт творбите ми на сайта на Асоциация Уникал.)

По този начин Вие ставате активен участник в АРТ Центърa ни: www.bia-unikal.org
Това е вашият Арт Център, където може да споделяте, изпращате и получавате подкрепа, насърчение, окуражаване и ентусиазъм за да продължите да се преборвате успешно с излизането от Лабиринта на Хранителните Нарушения- навън, където ще бъдете свободни от непрестанните терзания около тегло, форма на телата ви, броене на калории, рестриктивното хранене, безуспешни опити за отслабване и все по-ниското ви самочувствие и влошена само-самооценка.

За повече информация за АРТ ЦЕНТЪР-а на Асоциация УНИКАЛ и за лечебната роля на Искуството, моля кликнете върху линка: http://bia-unikal.org/?page_id=372



Няма коментари:

Публикуване на коментар