четвъртък, 14 февруари 2013 г.

С безкрайна радост и удоволствие ви представяме прекрасните творби: Стихотворение + Мини-арт дърворезба, които са дело на Елена Янева (Сътрудник на асоциация Уникал).

Ето ме отново, сякаш преродена, 
от Бог навярно благословена.
В огледалото все същите очи,
но вече не пълни със сълзи.
Не цари отвътре празнотата,
светлина прогони тъмнината.
Усмихва ми се, дори да е налудно, 
просто сега не ми е толкова трудно.
Разчупила черупката от самота, 
усещам на живота сладостта.
Слънцето навън сега се смее, 
а на мен така да ми се пее.
Държа живота си в ръце,
с отворено за обич сърце.



Любовта в сърцето я води, за да създава тези прекрасни творби! Нека и ние се вслушваме в нея и не само на днешния ден - да си кажем ОБИЧАМ... Честит Празник!  

Няма коментари:

Публикуване на коментар