петък, 11 януари 2013 г.

„Жената в огледалото“

Тя vs. Тя


- Какво е да обичаш – няма как да разбереш,
Знаеш само да мразиш себе си ... и мен!

- Искам да го правя, но не знам защо
Вътре в мен е само „То“!
Нямам вяра, имам само страх,
Бях една - добра душа - красива, можеща, искаща,
А сега съм друга... сега съм в срам!

- Горе главата! Виж небето синьо,
морето пенливо, слънцето игриво!

- Тя е във земята,
виждам само кантара и стрелката!

- А скелета до теб?

- Кой е той? Къде е? Няма скелет!
Виждам само теб и мен!

- Не! Ти не виждаш никого и нищо...
Аз не съществувам, а ти си всъщност скелета,
който те подбутва и ти казва: „Виж ме, това си ти!
Онова е измамама – Прогледни !“

- ???? ................. ?????................

- Не разбираш, знам!
Страшно е нали? Но не се плаши,
ще оздравееш и ще разбереш!

Това, мило „дете“ е реалността,
която трябва да откриеш
И да живееш в нея,
а не в лъжата, изградила си сама!

Виж очите на момчето, влюбено във теб,
Вярвай във доброто, искай го и пей!

Истината там е – усмихни се,
не в кантара със стрелка!
Тя във теб е скрита!
Сърцето ти... Къде е?
Усещаш ли го – то те вика!

Остави обърканите мисли,
Следвай Любовта! Тя ще те спаси!

- Безнадеждна съм!

- Не си! Тези ти думи са началото на пътя, по който тръгваш към смисъла...
(на всичко)

Няма коментари:

Публикуване на коментар